TRENCAR EL GEL
- Trencar el gel
- Fomentar l'esport
- Dinamitzar un grup classe
- Aprendre sobre l'esport
- Bancs
Descripció activitats |
Temps |
Gràfic/ observacions |
PART INTRODUCCIÓ |
|
|
Explicació de diferents conceptes teòric - pràctics respecte
l’assignatura d’educació física i el desenvolupament del seu currículum.
- Problemàtica conceptual - Marc conceptual: el currículum d'EF - El cos i el moviment: funcions |
20’ |
Posició davant de la pissarra el seminari de manera conjunta. |
PART PRINCIPAL |
|
|
Distribuir els integrants del seminari en 6 grups diferents de manera
aleatòria. A cadascun dels grups se li atorgarà un joc, el qual haurà
d’explicar a la resta de la classe per així poder desenvolupar-lo. |
5’ |
6 grups entre tots els alumnes del seminari |
- Activitat 1. El primer joc ha realitzar serà el joc anomenat: ELS I LES
FANS. Aquest joc consisteix en que totes les persones van caminant
per l'espai delimitat i quan és troben amb algú hauran de realitzar el joc de
pedra, paper i tisora. El jugador que perdi s'haurà de posar a darrere
del guanyadora, i aquest seguir caminant per l'espai. Quan trobin un nou
contrincant la persona que l'està perseguint haurà d'animar al jugador que
està jugant al pedra, paper i tisora. Aquest procés és seguirà de manera
progressiva fins que únicament quedin dos jugadors i els seus respectius
animadors, els quals faran l'últim pedra, paper i tisora. El guanyador
d'aquest últim duel serà el guanyador de la partida. |
10’ |
Grup 1: explicació Tots els alumnes: realització del joc de manera individual. |
-
Activitat 2. ELS EMBOLICS |
10' |
Grup 2: explicació Tots els alumnes: realització del joc |
-
Activitat 3 BANC BOJOS |
10' |
Grup 3: explicació Tots els alumnes: realització del joc |
-
Activitat 4 QUINA HORA ÉS? |
10' |
Grup 4: explicació Tots els alumnes: realització del joc |
-
Activitat 5 Un membre del grup ha de sortir del gimnàs i els altres membres han d'elegir un “Director d'Orquestra”. El Director d'Orquestra
és el que haurà de fer “música” amb les mans o peus i la resta de membres del
Grup tindran que imitar-lo. El company que va sortir, entra (quan li avisin des
de dins) i haurà d'endevinar qui és el Director d'Orquestra que dirigeix el ritme
del Grup. Tindrà 3 intents . |
10' |
Grup 5: explicació Tots els alumnes: realització del joc |
-
Activitat 6 Pistoler |
10' |
Grup 6: explicació Tots els alumnes: realització del joc |
-
Tancament Una vegada realitzats els sis jocs programats per la sessió es farà un
petit tancament en el qual es parlarà de com ha anat la sessió i quina serà
la feina per a la següent setmana.
|
5’ |
El grup de manera conjunta |
RECULL DE LA SESSIÓ:
- Què he aprés?: punts importants de la sessió d’avui, respecte a la metodologia de la sessió, els continguts de les activitats, o algun aspecte remarcable de la sessió.
- Com m’he sentit?: (més emocional/personal). aspectes que m’han agradat, altres que no,. ... relacionat amb els continguts, amb les persones, amb l’ambient de treball, etc.
- Com a futura mestra? Quines adaptacions o consideracions faries per nens/es de primària
Comentarios
Publicar un comentario