RECICLAJOCS

 


La fira del reciclajoc:  en aquesta sessió els alumnes i les alumnes presenten la seva proposta de joc reciclat. Els diferents grups col·locaran aquest objecte en l'espai per a què els diferents grups puguin gaudir i jugar amb ells, amb la seva respectiva fitxa i instruccions de joc. 

En el gimnàs de la classe podem trobar diferents reciclajoc:
  • Twistter 
  • Conecta quatre
  • Tres en ratlla 
  • Tinc gana!
  • Relleus en peus diferents 
  • Raquetes reciclades
  • Tocar i enfonsar 
  • Relleus amb punteria 
  • Encistella, puntua i guanya. 
La diversitat d'aquest joc ens permet aprendre un dels altres. En acabar les diferents activitat amb els grups es farà un seguiment i una valoració. Aquesta valoració ens permet saber que ens pensem dels diferents jocs i quina visió en tenim. 
 


En acabar, per poder acabar de posar en comú totes les idees amb els companys realitzarem una rotllana,. A cadascún dels membres els proporcionarem una cara, ja sigui de innovació, canvi o agrad, el que permetrà que persona doni la seva opinió respecte la consigna que li ha tocat. 

REFLEXIÓ PERSONAL: 

  • Què he aprés?
    En aquesta sessió he pogut aprendre que amb materials reciclats es poden fer una gran varietats de jocs. Una gran varietat que no es necessiten molts diners per realitzar-la i ajudarà que els infants tinguin una gran disponibilitat de recursos per aixì aprendre i gaudir de les classes d'educació físcia. 

    D'altra banda, he pogut aprendre que al fer una fira de reciclajocs amb tots els companys m'ha près aprendre dels meus companys i companyes.  

      Per últim, puc dir que he après una manera nova i dinàmica de fer una valoració de l'activitat de manera molt qualitativa i efectiva. El fet d'utilitzar diferets targetes per saber l'opinó de les persones és una manera de que tothom participi donant la seva opinió i el seu punt de vista del que acabem de fer.  

  • Com m’he sentit?
     Aquesta sessió no ha estat tan motivant com la resta. El meu estat d'ànim a lo millor a variat de la resta de classes però sense dubte m'han faltat ganes. He tingut la sensació de que em faltava alguna cosa i no he pogut estar al 100% ni donar tot de mi. Encara que, he sentit un gran ventall de emocions; frustració, alegria, motivació i desmotivació. 

  • Com a futura mestra? 
   Com a futura mestra realitzaria una gran verietat de canvis per implementar aquest tipus d'activitat. Primerament, l'espai que utilitzaria estaria un altre i l'espai de les diferents activitat també seria molt més ampli.  També, la dinàmica de realitzar les diferents activitats estaria per temps o per grups amb nombres parells ja que algunes activitats amb subgrups desiguals era bastant desmotivant. 

 














Comentarios

Entradas populares de este blog

ACROESPORT

TRENCAR EL GEL