L'acroesport és una modalitat o pràctica esportiva que combina l'acrobàcia i la coreografia amb l'acompanyament de música. Es així, que podem dir que aquest contempla tres elements essencials. Primerament, la formació de figures o priàmides corporals. Seguidament, acrobàcies i elements de força, flexibilitati equilibris per fer transicions d'una figura a una altra. Per últim, elements de dansa, salts i habilitats gimnàstiques com part de la coregrafia. En aquesta sessió podem treballar tots aquest elements, determinant-los com a objectius principals. Una vegada tenim clar l'objectiu principal començarem amb el desenvolupament d'aquesta. En primer lloc, es faran uns exercicis d'escalfament per evitar qualsevol tipus de lesió per part de l'alumnat. Els diferents jocs a realitzar han estat: Carreres de carretons de diferents maneres, és a dir, endavant i endarrere i e quilibri amb parelles. Aleshores iniciarem a confeccionar les diferents figures, com e
La fira del reciclajoc: en aquesta sessió els alumnes i les alumnes presenten la seva proposta de joc reciclat. Els diferents grups col·locaran aquest objecte en l'espai per a què els diferents grups puguin gaudir i jugar amb ells, amb la seva respectiva fitxa i instruccions de joc. En el gimnàs de la classe podem trobar diferents reciclajoc: Twistter Conecta quatre Tres en ratlla Tinc gana! Relleus en peus diferents Raquetes reciclades Tocar i enfonsar Relleus amb punteria Encistella, puntua i guanya. La diversitat d'aquest joc ens permet aprendre un dels altres. En acabar les diferents activitat amb els grups es farà un seguiment i una valoració. Aquesta valoració ens permet saber que ens pensem dels diferents jocs i quina visió en tenim. En acabar, per poder acabar de posar en comú totes les idees amb els companys realitzarem una rotllana,. A cadascún dels membres els proporcionarem una cara, ja sigui de innovació, canvi o agrad, el que permetrà que persona don
“La clau sobre els grans problemes del món és que hem de tractar-los d’una manera col·lectiva. I com que no ens tornem col·lectivament més intel·ligents, estem condemnats.” (Douglas Carl Engelbart) OBJECTIUS DE LA SESSIÓ: Trencar el gel Fomentar l'esport Dinamitzar un grup classe Aprendre sobre l'esport MATERIALS: Bancs Descripció activitats Temps Gràfic/ observacions P ART INTRODUCCIÓ Explicació de diferents conceptes teòric - pràctics respecte l’assignatura d’educació física i el desenvolupament del seu currículum. Conceptes teòrics - Problemàtica conceptual - Marc conceptual: el currículum d'EF - El cos i el moviment: funcions 20’ Posició davant de la pissarra el seminari de manera conjunta. PART PRINCIPAL Distribuir els integrants del seminari en 6 grups diferents de manera aleatòria. A cad
Comentarios
Publicar un comentario